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Dok Dicer II
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AW: The truth behind Geist
Nein aber Geists.
Nein aber Geists.
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Death was not the end — it was a transition. Still alive but bound to the forces of death, you are now one of the Sin-Eaters: gatekeepers of the Underworld, possessed of the strange and powerful geists. The gates to the realm of the dead yawn open. You hold the keys.
Rulebook for Geist: The Sin-Eaters™
• A rulebook for playing the Sin-Eaters, mortals who have passed through the gates of Death and returned, bonded with the unusual shades known as geists
• An expanded look at death and the Underworld in the World of Darkness, from simple ghosts to strange threats such as the Kerberoi
• Provides new player types and antagonists for crossover chronicles as well as chronicles focusing on Sin-Eaters
Page Count: 320 (hardcover)
Authors: Alan Alexander, Jess Hartley, Jesse Heinig, Wood Ingham, Matthew McFarland, John Newman, Malcolm Sheppard, Christopher Simmons, John Snead, Travis Stout, Chuck Wendig
Developer: Ethan Skemp
Cover Artist: Aileen E. Miles
Geht mir ähnlich.Je mehr ich über das spiel höre, desto weniger reizt es mich muß ich gestehen...
Für mich klingt es noch immer interessanter als Requiem
Ich werde es mir auf jeden Fall mal anschauen wenn es draußen ist.
Wo hast Du das beobachtet? Zumindest hier im B! wurde jedes neue System immer freudig oder zumindest interessiert erwartet.Jedes Jahr das selbe... das neue WW Spiel wird angekündigt und alle sind sich anhand von 3 Sätzen einig, dass es nichts wird, sobald es aber erscheint, sind sie dann wieder begeistert und finden die neuen und vorher nicht erdachten Ideen gut.
Irgendwie erinnert mich diese Beschreibung jetzt ein wenig an KotE mit griechischem Hintergrund. Und das wäre mal eine Sache die zumindest mir durchaus zusagen würde.
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