Video TEDx talk "Games are Serious Fun" [by Mark Rein-Hagen in 5 Stunden]

Teylen

Kainit
Registriert
16. August 2007
Beiträge
10.834
Das hat er vor knapp 44 Minuten per fB verkündet:

Mark Rein-Hagen
Today I am giving a TEDx talk on gaming titled: Games are Serious Fun. I will be the first person from the Board and Roleplaying hobby to give a TED talk. If you don't know about TED, you should look into it now, it has some of the smartest people saying the most interesting things.

In any case it starts in an hour, I should be on in about 5 hours or so.

Wish me luck. I will try to get the word out on what an amazing hobby we have.

http://www.tedxtbilisi.com/?35/livestream_2013/
 
Och, hätte ja sein können das er es sich angehört hat und nur eine spannende Diskussion triggern will :)
Ansonsten war es nicht der beste TED-Talk den ich bisher gesehen hab, aber auch nicht der schlechteste.
Vielleicht ein bisschen sehr allgemein gehalten.

Nun und ich kann mir schwer vorstellen das es Leute gibt die in ihrer Freizeit gar nicht spielen.
 
Zurück
Oben Unten